ένα blog για τους αγώνες, τα όνειρα, τις ελπίδες του κόσμου της αριστεράς της αντίστασης

λόγια ποιητών ...

Αλλού αν γεννηθείς, αλλού κι αν πας,
παντού θα σε χτυπούν, αν δε χτυπάς!

(από το ποίημα «Θα γεννηθώ ξανά») κώστας βάρναλης



εναντια σε ΠΟΛΕΜΟ και ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Συνέντευξη από τον Pablo Hasel (31/01/2018)



Συνέντευξη από τον Pablo Hasel (31/01/2018) 
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Ο καταλανός ράπερ Pablo Hasel αντιμετωπίζει αύριο (1/2) μια νέα δίκη στο Εθνικό Δικαστήριο που κατηγορείται ότι δοξάζει την τρομοκρατία, προσβάλλει το στέμμα και συκοφαντεί και προσβάλλει κρατικούς θεσμούς. Τον απειλούν με δύο χρόνια και εννέα μήνες στη φυλακή και πρόστιμο 40.500 ευρώ, το οποίο σε περίπτωση μη πληρωμής θα κάνει την ποινή πέντε χρόνια. 




Ο Pablo Hasel ήταν η πρώτη περίπτωση ενός ράπερ που καταδικάστηκε για τους στίχους του. Η αστυνομία έψαξε το σπίτι του τη μέρα που συνελήφθη το 2014. Αργότερα βγήκαν περισσότερες καταδικαστικές αποφάσεις. Εν τω μεταξύ, το Ανώτατο Δικαστήριο καταδίκασε επίσης έναν άλλο τραγουδιστή, τον Cesar Strawberry, σε ένα χρόνο στη φυλακή, για τα tweets του. Και αυτή την Πέμπτη, το εθνικό δικαστήριο θα κρίνει και πάλι τον Hasel. Αυτή τη φορά για τα μηνύματά του στο Twitter και για ένα τραγούδι για τον βασιλιά Juan Carlos. 


«Σε απειλούν με 2 χρόνια και 9 μήνες φυλακισηκαι ένα σημαντικό χρηματικό πρόστιμο. Πιστέυεις στα αλήθεια ότι οι στίχοι σου προωθούν την τρομοκρατία όπως λέει το κατηγορητήριο;» 


Δεν θεωρώ ότι αυτό που αποκαλούν τρομοκρατία είναι η τρομοκρατία. Έχουμε πολύ διαφορετικές απόψεις για το τι σημαίνει. Θεωρώ ότι η τρομοκρατία, για παράδειγμα, είναι η εγκληματική πολιτική που προωθεί αυτή η κυβέρνηση. Θεωρώ ότι οι αντιφασιστες πολιτικοί κρατούμενοι είναι ένα παράδειγμα αντίστασης, το οποίο είναι το μόνο πράγμα που έχω πει. Το κράτος λέει ότι δεν υπάρχουν πολιτικοί κρατούμενοι, αλλά υπάρχουν, και συνήθως αντιμετωπίζουν πιο δύσκολες συνθήκες από τους υπόλοιπους κρατούμενους. Υπάρχουν αρκετοί κρατούμενοι που αγωνίστηκαν για την πολιτική τους άποψη, για δημοκρατικά δικαιώματα, και που έχουν συνθήκες κράτησης διαφορετικές από εκείνες των απλών κρατουμένων. Αυτό συμβαίνει. Λέω ότι είναι παραδείγματα αντίστασης. Στη δίκη δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα. 


«Η τρομοκρατία που σε κατηγορούν ότι υμνείς είναι μάλλον για το GRAPO. Το κατηγορητήριο λέει ότι υμνείς την Isabel Aparicio που ήταν μέλος του GRAPO» 


Η Isabel Aparicio κατηγορήθηκε ότι είναι μέλος του GRAPO. Όταν όμως η Aparicio πέθανε στη φυλακή κατηγορούνταν ότι άνηκει στο PCE (r)( Κομμουνιστίκο Κόμμα Ισπανίας (μαοικό), κάτι που δεν είναι το ίδιο. Επιπλέον, η Isabel Aparicio πέθανε στη φυλακή σοβαρά άρρωστη χωρίς να λάβει μια αξιοπρεπή ιατρική βοήθεια. Το κράτος δεν τήρησε τους νόμους του. Επομένως, αυτό που καταγγέλλω είναι η εξόντωση της. Ήταν μέλος του PCE (r) και γι 'αυτό ήταν η τελευταία πεποίθησή της. Δεν νομίζω ότι καταδικάζω το GRAPO, αλλά τα πράγματα είναι σαφή. 


Όταν δήλωσα ενώπιον της Δικαιοσύνης για το τραγούδι μου , σχολίασα στον δικαστή ότι αυτό που είπα είχε εμφανιστεί σε πολυάριθμα μέσα, ακόμα και στον Τύπο. 


«Δουλεύεις τώρα;» 


Είμαι άνεργος και ψάχνω δουλειά εδώ και πολύ καιρό. Είναι δύσκολο να βρεις μια δουλειά ... όταν είσαι τόσο έντονος όσο εγώ, είναι πρακτικά αδύνατο. Επιπλέον, ήθελα επίσης να ψηφίσω, αλλά δεν μπορώ επειδή είμαι αποκλεισμένος. 


Υπάρχουν πολλοί χώροι που δεν μου επιτρέπουν να δώσω συναυλίες . Και άλλοι στους οποίους η ίδια η αστυνομία έρχεται στα μαγαζιά για να απειλήσει και να απαγορεύσει να δώσω συναυλία θα έχουν προβλήματα. Ή σε πολλά μεγάλα φεστιβάλ οι δήμοι με εμποδίζουν να δώσω συναυλία. Ακόμη και το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μου, μου απαγόρευσαν και απειλούσαν όποιον ήθελε να με πληρώσει. Συνήθιζα να επιβιώνω απο τη μουσική, και τώρα δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Μου έχουν κλείσει πολλές πόρτες. 


«Σε κατηγορούν ότι προσβάλλεις το στέμμα. Το κατηγορητήριο λέει ότι καταγγέλεις ότι το καθεστώς αποτελείται από παράσιτα, γκάγκστερ, κλέφτες, εγκληματίες συμμοριών. Ότι είναι ένα Μοναρχικό- Μαφιόζικο και Μεσαιωνικό Καθεστώς» 


Αυτό που κάνω είναι να επικρίνω τη Μοναρχία, να καταγγέλλω τους δεσμούς της με τη Σαουδική Αραβία, να καταγγέλλω όσους ζουν στην πολυτέλεια ... 


Προτιμώ να είμαι στη φυλακή χωρίς να εγκαταλείπω τις ιδέες μου παρά να είμαι στον ήσυχο δρόμο. Δεν μπορώ να κάνω τραγούδια χωρίς να καταγγείλω τις πωλήσεις στη Σαουδική Αραβία που αργότερα καταλήγουν στα χέρια τζιχάντ, ή ότι καταπιέζουν βάναυσα τους ανθρώπους τους. Δεν μπορώ να σιωπήσω , ενώ εκδιώκουν οικογένειες, η Μοναρχία ζει πολυτελή ζωή. 


Υπάρχουν πολυάριθμοι βιαστές και παιδεραστές που έχουν λιγότερα χρόνια ποινής από ότι εγώ. Αυτό είναι αλήθεια . Στην περίπτωσή μου το 2011, εκτός από την κράτηση, πραγματοποιήθηκε και έρευνα στο σπίτι μου. Αυτό δεν είχε συμβεί με έναν καλλιτέχνη από την εποχή του Φράνκο. Τότε με καταδίκασαν σε δύο χρόνια. Και αυτό που ζω τώρα είναι μια εκδίκηση για το ότι δεν με είχαν κλείσει μέσα. Ο ίδιος ο εισαγγελέας αναγνώρισε στη δίκη ότι το γεγονός ότι ήμουν πολύ γνωστός ώθησε τη σύλληψή μου. Είπε ότι τα τραγούδια μου ήταν επικίνδυνα λόγω των επισκέψεων. Είμαι ένα είδος αποδιοπομπαίου τράγου, αλλά δεν κατορθώνουν να με φοβίσουν. 




Πηγή: http://www.publico.es/sociedad/twitter-pablo-hasel-asesinar-inmigrantes-sale-gratis-denunciarlo-costar

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.